lauantai 15. toukokuuta 2010

Eipä paljoa tarvinnut yllyttää...


Mä en ole ikinä ennen osallistunut näihin nettitempauksiin ynnä muihin. Valitettavasti olen kyllä yllytyshullu, joten kun  Susu   ja  Sukka-Mari   tuulettivat osallistuvansa  KesäYön Hulluus   - nimiseen hullutukseen, niin pitihän siitä ottaa selvää.  Hui-ui!! Vaikutti aika hurjalta! Että pitäisi kesän aikana saada 26 työtä valmiiksi?!   Ekaks ajattelin, että ei ikinä! Siihen mun rahkeet ei riitä!   Ja  silti.... heti sitä rupesi miettimään että mitä kaikkea mun to-do - listalla olikaan...   


Niin että mä sitten olen mukana. Kait mä sitten olen vähän hullu, ainakin KesäYön Hullu...  Kieli ulkona


 


Saas nähdä kuinka meikäläisen käy.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit! Jätäthän pienen viestiin käynnistäsi, kiitos!